Eerlijk: klanten vragen veel. Heel veel. Maar je krijgt er ook gigantisch veel voor terug. En dan hebben we het niet (alleen) over geld. Met dit initiatief willen we in de eerste plaats accountants van morgen de schoonheid én de veelzijdigheid van onze job laten inzien.
Achter dit initiatief staan acht accountancy- en consultingbedrijven met eenzelfde filosofie: een accountant gaat vandaag voorbij de cijfers. Wat telt is analyse, advies en toekomstvisie. Als accountant ben je het klankbord van ondernemers, want ze nemen beslissingen op basis van jouw advies.
De instroom van studenten in onze sector is te laag. Met dit initiatief tonen we dat je na je studies niet terechtkomt in een muf kantoor met grijze pakken, maar dat je kiest voor een job met impact. Een job waarbij de nieuwste technologie je helpt om te focussen op wat écht telt: analyse en advies. Want daar maak je vandaag het verschil mee.
Er zijn op dit moment vier keer zoveel vacatures als er afgestudeerde financiële profielen zijn. De jobs liggen dus voor het grijpen. Daardoor is werkzekerheid quasi standaard inbegrepen in je job. Net als een warme bedrijfscultuur, een loonpakket op maat én aandacht voor het leven naast je werk.
Na het succes van onze initiële campagne ‘Mijn belangrijkste volger/like, dat is mijn accountant’, zijn we ontzettend blij om deze volgende fase te lanceren.
Deze campagne bouwt voort op dit fundament van vertrouwen en samenwerking. Het is een ode aan de onzichtbare helden achter de schermen, de hoekstenen achter elke bloeiende onderneming — en zelfs frituursnack.
Met onze vernieuwde focus willen we de connectie tussen bedrijfsleiders en accountants vieren.
Een loon waarmee je makkelijk iets vindt op de vastgoedmarkt
Geen hersenloos cijferwerk, maar doordacht advies
Nog tijd voor een leven naast je werk
Collega’s met wie je na de uren graag eens op stap gaat
Met 4 keer meer vacatures dan afgestudeerden ben je zeker van een job